افزایش مشتری

افزایش مشتری در کسب و کارهای بزرگ از چه طریقی انجام میگیرد؟

مشتریان امروز نسبت به گذشته آگاه تر شده اند, به همین دلیل تبدیل یک شخص به مشتری نیز باید هوشمندانه تر صورت گیرد.
هر شرکتی که بتواند این کار را بهتر انجام دهد در رقابت موفق خواهد شد و چنانچه بتواند برند خود را در دل مشتریان جای دهد از رقبا به صورت چشمگیری فاصله خواهد گرفت به نحوی که خود مشتری برای شما مشتری جدید تولید می کند.

پرونده 360 درجه

به محض ایجاد سر نخ پرونده کاملی برای مشتری ایجاد می شود که در آن تمامی فرایندهای انجام شده برای مشتری از لحظه ثبت تا فروش و خدمات به صورت کامل درج می گردد

دسته بندی خودکار لیدها

سر نخ های ایجاد شده به صورت خودکار دسته بندی و وارد مرحله پیگیری شده و به کارشناس مربوطه ارجاع می گردد

اختصاص سر نخ به یک فروشنده

زمانی که یکی از فروشنده ها پیگیری از سرنخی را آغاز می کند مشتری برای او قفل و دیگر فروشنده ها نمی توانند روی آن مشتری کار کنند و ناهماهنگی احتمالی حذف می شود

چرخه هوشمند

جهت سرعت عمل بالا رفع خطا های انسانی و فراموشی سیستمی وجود دارد که فرایند پیگیری از مشتری را به صورت هوشمند دنبال به کارشناس را برای اجرا درست آن راهنمایی و مراحل را یادآوری می کند

یادداشت مشتری

روی پرونده هر مشتری می توان یاد داشت های را از نتیجه پیگیری گذشته قرار داد که در زمان تماسهای بعدی با اطلاعات و شناخت کامل با مشتری صحبت کنید.

لید کمپین

کمپین های مختلف را ایجاد کرده و پس از آن سیستم سرنخ های فروش را به صورت خودکار شناسایی و در نرم افزار ثبت میکند