آموزش و مشاوره های بازرگانی

مشاوره بازرگانی

در دنیای امروز اهمیت مشاوره در موضوع واردات، صادرات و بازرگانی بین المللی بر هیچکس پوشیده نیست. اغلب کشورهای جهان به دلیل تنوع نیازها و توزیع متنوع عوامل تولید در مناطق مختلف دنیا با یکدیگر روابط تجاری دارند.

برقراری این روابط تجاری نیاز به آشنایی با مراحل صدور و ورود کالا، منابع تهیه کالا، آشنایی با شرایط پرداخت، مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی، گشایش اعتبار، انواع بیمه حمل ونقل، بازرسی کالا، اسناد حمل، بارنامه، عدل بندی، گواهی بازرسی و مراحل ترخیص کالا دارد.

این شرکت با داشتن کارشناسان متخصص و پرسنل با تجربه و بهره گیری از آخرین اطلاعات مراجع قانونی، شما را در زمینه آشنایی با کلیه امور گمرکی ( تعرفه ها، قوانین، مقررات، بخشنامه ها و …) یاری نموده و خدمات لازم را ارائه می نماید. ضمناً این پیگیری ها را در ادارات گمرکات کشور و همچنین گمرک جمهوری اسلامی ایران و کمیسیونهای رسیدگی به اختلافات تا پایان مراحل رسیدگی عهده دار می گردد.

تجارت بین الملل اغلب با واردات یا صادرات برای شرکت های کوچک و متوسط شروع می شود. با این حال، حتی این مرحله اول نیازمند بازاریابی ، دانش فنی و تجربه زیاد می باشد و شامل موانعی است که می تواند منافع شما را در بازارهای بین المللی به طور جدی به خطر بیندازد. این درست است که بین المللی شدن می تواند برای هر شرکتی از لحاظ کاهش هزینه (انتقال)، تمایز بازار (صادرات) و توسعه ی نقاط قوت اصلی مانند مزیت های رقابتی مفید باشد و یک عامل کلیدی برای رشد محسوب می شود . اما علی رغم این مزیت ها ممکن است به خاطر موانع تجاری، مشکلات فنی و تجربه و دانش کم، به شکست و از دست دادن سرمایه و زمان ختم شود.

آشنایی با مقررات و تعرفه های گمرکی کشورها و همچنین آشنایی با فرایند ورود و خروج کالا از گمرکات و فرایند سرمایه گذاری و جلب و حمایت سرمایه گذاران توسط دولت ها لازمه کار تجاری است که سپاهان همراه آماده ارائه خدمات در این گونه موارد است.