اهمیت مشاوره حقوقی کسب و کار

اهمیت مشاوره حقوقی کسب و کار

چنین نیست که شما حتماً صاحب یک شرکت بزرگ باشید تا به یک وکیل کسب و کار احتیاج پیدا کنید. در واقع، هر کسی که با مقدار کمی اندوخته مالی در یک فروشگاه آنلاین، یک فروشگاه خشت و ملات، و یا یک نمایشگاه کوچک اتومبیل سرمایه گذاری کرده باشد ممکن است به خدمات یک وکیل کسب و کار نیاز پیدا کند. بسیاری از بنگاه‌های مختلف کسب و کار وجود دارند که مشاوره با یک وکیل کسب و کار به آنها کمک کرده است تا  یک تصمیم عاقلانه اتخاذ نمایند.

وکلای کسب و کار بسیار موثر هستند، زیرا می توانند چالش های حقوقی متعدد که بسیاری از کسب و کارها به صورت اجتناب ناپذیر با آن مواجه می باشند را برطرف سازند. آنها می توانند در ارتباط با موضوعات گوناگونی هم چون دغدغه های مربوط به تأسیس یک کسب و کار تجاری، مسایل حقوقی که در نتیجه تأسیس کسب و کارها مطرح می شوند، ثبت اظهارنامه های مالیات های فدرال، ایالتی و محلی کسب و کارها بسیار تاثیرگذار بوده، و  به کسب و کارها کمک کنند تا از علامت تجاری و حمایت های از کپی رایت برخوردار شده، و قراردادهای استخدام را تنظیم نمایند.

راه اندازی کسب و کار

چندین نوع کسب و کار تجاری وجود دارند که می توان برای تأسیس آنها اقدام نمود. انتخاب نوع مناسب کسب و کار بسیار مهم بوده و به پذیرش مسئولیت، رفتار مالیاتی و بسیاری دیگر از ضوابط و فاکتورها بستگی دارد. از این بین می توان از  شرکت قراردادی، شرکت غیرانتفاعی، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت تضامنی با مسئولیت محدود (LLP) نام برد. برای مثال، بسیاری از افرادی که در صدد راه اندازی یک کسب و کار هستند ممکن است تفاوت بین شرکت تضامنی با مسئولیت محدود را ندانند. یک مشاور حقوقی ارشد در امور مشاوره های حقوقی کسب و کار به شما توضیح خواهد داد که با توجه به نیازهای شما کدام‌ یک برای شما مناسب تر است و پیگیر مجوزهای لازم برای شما خواهد بود. البته شما می توانید این مطالعه را خود انجام دهید، با این حال، بسیاری از افراد کمک یک وکیل که به حقوق کسب و کار مطلع می باشد را ترجیح می دهند. تأسیس بسیاری از این نهادهای تجاری مستلزم انجام تشریفات اداری در وزارت امور خارجه نیز می باشد. یک وکیل می تواند در این فرآیند نیز به کمک شما بیاید.

کمک به تبیین مسایل حقوقی مرتبط با راه اندازی یک کسب و کار

در ارتباط با راه اندازی کسب و کارها، مسایل حقوقی از جمله در استخدام کارمندان، ثبت اظهار نامه های مالیاتی،و اخذ شماره های شناسایی از اداره خدمات درآمدهای داخلی ممکن است مطرح شوند. با کمک یک مشاور حقوقی ارشد در امور مشاوره حقوقی کسب و کار، فرآیند راه اندازی کسب و کار تجاری شما به آرامی به پیش خواهد رفت.

ثبت اظهارنامه های مالیاتی فدرال، ایالتی و محلی کسب و کارها

وکلای حقوق کسب و کار قادر  خواهند بود تا در زمینه ساز وکارهای مهم مالیاتی کسب و کار  به شما کمک کنند. این امر بدان معنا است که آنها در تهیه گزارشات درآمدهای مالیات کسب و کار شما  نیز و ثبت اظهارنامه های مالیاتی فدرال، ایالتی و محلی به شما کمک خواهند نمود.

کمک به کسب و کارها تا اینکه علامت تجاری فدرال و حمایت های از کپی رایت را بدست آورند

مالک یک کسب و کار می بایستی از طریق سازوکارهای حمایتی از کپی رایت و علائم تجاری، از لوگو، نام، و نام برند خود حفاظت نماید. یک وکیل می تواند در دریافت یک علامت تجاری قانونی به شما کمک نماید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا از کار خود مراقبت کنید، و همچنین بتوانید برای دریافت خسارت اقدام نمایید در صورتی که اشخاص حقوق شما این علائم تجاری را نقض کرده باشند.

تنظیم قراردادهای استخدامی

یک وکیل در تنظیم قراردادهای ضروری بین خود و کارمندان به شما کمک خواهد نمود. این موارد شامل ارائه اصول راهنما و راهکارهای استخدام و قراردادهای عدم افشاء و عدم رقابت با کارمندان می گردد. آیا شما برای تهیه یک کتاب راهنمای کارمندان فکر کرده اید؟ آیا شما اطمینان دارید که این یک تصمیم قانونی عاقلانه است. این تصمیم بر این مبنا که کسب و کار شما در کدام حوزه قضایی قرار داشته باشد می تواند بهترین منفعت برای کسب و کار را داشته باشد.